Skip to content

Utah Jazz vs. Denver Nuggets: Opponent Game Thread Highlights

February 6, 2020
tags: ,

FYI I’ve been told the second half of the game thread often doesn’t show up when viewing these posts in the Twitter app’s reader mode.

Today’s Opponent Game Thread Host: Denver Stiffs.

Pretty Sure There’s No Game
Nuggets don’t have enough to suit up after the trade. (The new trade)
Forfeit. Never seen it before.

Posted by CingraniGuy on Feb 5, 2020 | 7:11 PM

This is gonna be so weird and I love it
They should just play 3 on 3

Posted by Brodawg G. Budmane on Feb 5, 2020 | 7:12 PM

Quinn Snyder looking as happy and totally not about to go on a psychotic murderous rampage as ever.
Posted by TheLogDog on Feb 5, 2020 | 7:16 PM

i like how mitchell struts after making a 3
then runs right into jokic screen

Posted by Mudiay’s Revenge on Feb 5, 2020 | 7:16 PM

Totally not an illegal screen on Rudy.
Posted by Juancho HernanGOATmez on Feb 5, 2020 | 7:19 PM

Gary is garbage.
Posted by FloridaNugget on Feb 5, 2020 | 7:20 PM

doesnt look promising for us
Posted by BroncofanfromSG on Feb 5, 2020 | 7:24 PM

time to play the bench guys
oh wait

Posted by BroncofanfromSG on Feb 5, 2020 | 7:25 PM

Silver Linings Dept:
If Mitt Romney enjoys Jazz games, he gets a deserved three-hours of stress-free enjoyment before being drummed out of the party for standing up to the GOP’s cult of personality.

Posted by Lord Byron’s Luggage on Feb 5, 2020 | 7:29 PM

Pretty sure Romney is doctrinely prohibited from enjoying things.
Posted by TheLogDog on Feb 5, 2020 | 7:31 PM

Mitt doesn’t need those aholes
Posted by samdman on Feb 5, 2020 | 7:32 PM

Goddamn I hate Clarkson
Posted by egaleotti on Feb 5, 2020 | 7:42 PM

I hate Clarkson because he fucking makes everything against us
Posted by egaleotti on Feb 5, 2020 | 7:45 PM

Clarkson is absolutely unlikeable
Posted by BroncofanfromSG on Feb 5, 2020 | 7:48 PM

Do these mofos miss from 3? Damn
Posted by Mak P on Feb 5, 2020 | 7:53 PM

We should’ve signed Bojan
Posted by egaleotti on Feb 5, 2020 | 8:00 PM

Mitchell is really unlikeable
Complaining to the refs constantly

Posted by El Huachi on Feb 5, 2020 | 8:01 PM


I like how the Utah ads are the only ones in the league that announce no racism
Everytime I hear them cheer I think of the racists that they are in Utah lol.

Posted by jhamr158 on Feb 5, 2020 | 8:17 PM

Is Mudiay out of the Jazz’s rotation?
I was hoping he’d do well enough for them to have a consistent role.

Posted by Forgetting Naji Marshall on Feb 5, 2020 | 8:22 PM

A bust
Posted by Mak P on Feb 5, 2020 | 8:23 PM

We suck tonight for obvious reasons
But the Jazz just flat suck man

Posted by Brodawg G. Budmane on Feb 5, 2020 | 8:26 PM

Is Rudy’s good defense just fouling?
Posted by Juancho HernanGOATmez on Feb 5, 2020 | 8:26 PM

Jazz is such a bad team
I’m not scared of them in the playoffs

Posted by BroncofanfromSG on Feb 5, 2020 | 8:40 PM

Hello lead
Posted by Nuggets_Serbian_Fans on Feb 5, 2020 | 8:46 PM

Players like Clarkson, Rodney Hood annoy me
Where the fuck was this play when Lebron needed you in the Finals

Posted by Mak P on Feb 5, 2020 | 8:49 PM

Gobert is so bad at everything on offense except dunks
Posted by egaleotti on Feb 5, 2020 | 8:54 PM

Haha we still might win this one
Jazz blow

Posted by Brodawg G. Budmane on Feb 5, 2020 | 9:00 PM

Garry is even worse than John Starks in the 7th game of the 1994 finals against Houston
Posted by kbala on Feb 5, 2020 | 8:56 PM

Donovan and Rudy are overrated
I don’t get how they are all stars

Posted by jhamr158 on Feb 5, 2020 | 9:01 PM

Does crying get you in?
Maybe thats how he gets that supermax contract

Posted by jhamr158 on Feb 5, 2020 | 9:03 PM

neither should be in
Booker should be in over mitchell

Posted by BroncofanfromSG on Feb 5, 2020 | 9:04 PM


Geez
Mitchell is the most overrated player ever.

Posted by doc_giggles on Feb 5, 2020 | 9:04 PM

fuck the refs
Posted by BroncofanfromSG on Feb 5, 2020 | 9:05 PM

Lmaaooooo
Fuck Utah you fucking suck.
We had 7 playerS lmaoooooooo

Posted by Juancho HernanGOATmez on Feb 5, 2020 | 9:19 PM

what a goddamn win
Posted by Mudiay’s Revenge on Feb 5, 2020 | 9:20 PM

JESUS bESt WIN of OF THE LAST 10 years
Posted by BroncofanfromSG on Feb 5, 2020 | 9:20 PM

THIS IS INCREDIBLE! BEST WIN IN FRANCHISE HISTORY
Posted by egaleotti on Feb 5, 2020 | 9:20 PM

SUCK IT UTAH!!!!!!
Posted by TheLogDog on Feb 5, 2020 | 9:20 PM

7 players
Posted by Brodawg G. Budmane on Feb 5, 2020 | 9:20 PM

Can we play Utah in the playoffs
Please
Posted by kromag on Feb 5, 2020 | 9:20 PM

Gorbet vs Jokic is a debate. LMFAOOOOOO
Posted by BroncofanfromSG on Feb 5, 2020 | 9:21 PM

Northwest Division is our bitch
Posted by Lord Byron’s Luggage on Feb 5, 2020 | 9:22 PM

Donovan and Gobert are officially overrated
Glad we have Jokic and Murray over them :)!!!

Posted by jhamr158 on Feb 5, 2020 | 9:23 PM


Today’s Opponent Game Thread Host: Denver Nuggets Reddit.

matador_d
Lol, jazz steam just said that Rudy “screen assist” Gobert is the most dominant big man in the NBA.

wyofan49
I don’t care if we sleep the entire game, as long as we don’t have another injury.

HellBlazeSRB
Half of our current roster:”fuck it trade me i aint listening to that lady bUtchering anghem again”

porkadachop
Heather Hathaway, you got a little pitchy there near the end of the anthem. Why do you hate America?

porkadachop
If we win tonight, do you think ESPN will bury the story?

TurboFrogz
Yeah because it’s against the Jazz, but not the haters.

ledhead224
Quin Snyder looks like a joker cosplayer without the makeup.

lifeohBrian
Wow. Malone 0-8 @ UTA

tron7
In honor of Nikola Jokic I always use a soft J when pronouncing the Utah Jazz

greendalealumnus
Who tf is even active tonight?

devonkidwell
7 players.

515pack
Quin Snyder looks like Tom Holland in 40 years

BudaKRS
Haha. No wire to wire win for the Jazz. Morale victory.

neutronicus
Who even is on our team
Edit: no one

neutronicus
Question: wtf do Jazz fans call their stadium?
The viv? The home?

Voltabarne
Did they just play the beat from Survival of the fittest in Utah? Salt Lake City has got to be the least Mob Deep-compatible city in the NBA right?


GetsTheAndOne
Can we guard gobert

markpondrice
Yeah, Gobert gonna eat tonight.

kunt_kicker
Lol Craig is so ass

tron7
Torrey Craig makes mistakes I’ve never even considered before

cameroncrazy34
Gary ass on offense
Harris is basically everything I hate from a basketball player on offense.
Shit shot selection
Shit shooter
Shit at the rim
No ability to create on offense but tries anyway and disrupts the team flow

DtownAndOut
I’d murder a puppy if it would help Harris make a shot.

greendalealumnus
Jesus christ mike conley

cameroncrazy34
Someone want to guard Conley???!?

maahalo
Will someone guard Venus Williams already!!!

eathbau
Conley going off lmao.
New low this season? Conley is worse than Ish Smith right

Ihatgar11
How the fuck are the jazz so good from 3? When did this happen?

sorakaisthegoat
Ye, lube up boys it’s gonna be a rough one

Ded0099
FUCK UTAH
I have spoken.

Jamal_gg
This is the way.

eathbau
Have to chuckle that Gobert’s definition of a revenge game is contesting shots and relying on team mates setting him up for a dunk pass.

thrice1187
It’s hilarious seeing Jazz fans come to terms with the fact that Donovan Mitchell is not, in fact, the second coming of Kobe.


maahalo
Quinn Snyder looks like he can yell with the best of em.

rsnblmn
His voice really doesn’t fit his appearance imo. He looks like an unhinged Ray Liotta mobster, but he talks like a mellow surfer dude.

porkadachop
Thanks for your service, Sergeant. As a reward, here’s an ugly mustard, green, and blue jersey to take up space in your closet.

cameroncrazy34
God clarkson is a nasty looking fuck. Tats just look awful.

maahalo
Donovan Mitchell is slowly becoming a poor mans Westbrook and I’m all here for it.

Llama_Sandwich
The Jazz should have changed their name to something less stupid when they went to Utah.

Greg_Pim
Wow thought we’d be down 30 by now lol

PoorTonyK
If we win this game, Utah becomes a territory. We’ll call it West Puerto Rico. No representation in Congress.

porkadachop
Jazz colors are yellow, green, blue, purple, teal, grey, white and sometimes tequila sunrise.

eathbau
Need to stop doubling Gobert, dude won’t score unless it’s a dump pass.

dRide12
Gobert ain’t got shit on Joker

HeadHoncho204
Finally Gogurt gets called! Fuck that bitch!

jesuswasahipster
The only thing worse than playing a back to back in Utah with 7 players is Gobert’s haircut.


Imnotdrunk28
All Star Donovan Mitchell 4/13 🔥🔥🔥🔥🔥

HellBlazeSRB
Oh god how I wanna punch Ingles smug face
Fucking aliexpress’ Toby from Office

hello_taraa
Gary is fucking so shit on offense now

Puddlesbro
Watching Gary makes me want to be blind

Llama_Sandwich
Gary looks like what would happen if I died and my ghost possessed Gary’s body

Common_Crane
League sources telling me, Nuggets are leaving Gary Harris in Utah for a Shawn Bradley signed Book of Mormon.

Kekky_Longstockings
I don’t care if Jazz fans get pissed at this, but Gobert is a garbage player. Only things he’s got going for him is he’s tall and the refs don’t notice when he pulls Jokic to the damn floor with his grabby little mitts.

MrRager1710
Jazz straight up aren’t that good lmao

buzzardrooster
jazz dancers = 3.2 beer

redwagon76
Jazz, your cheerleaders, woof

mariohoops
man, utah is aggressively caucasian

ledhead224
Lol it’s like the Mormon capital of the country. I’m pretty sure most people go there to see the first person of color in there life like it’s a zoo exhibit.

MrRager1710
Jazz should be fucking embarrassed right now

wyofan49
Jokić about to go win this then eat ice cream.


native_end
if we somehow pull this off UTA needs to quit

Meowcat88
Mitchell playing like a bitch now

Imnotdrunk28
Donovan Mitchell is a bitch
End text

LoLMagix
DENVER LEAD

MrRager1710
Mitchell straight booty

RegularDress
Mitchell is new Harden and I’m glad he’s not on the nuggets.

515pack
Fucking Clarkson Lakers castaway

spiderpigface
I can live with losing because anyone in the Jazz catches fire, except for Jordan Clarkson. I can’t live with losing to Clarkson

rsnblmn
Wow, Gobert dunked on a 6ft guy. What a beast.

BoneyardBill
Why do the Jazz gotta act like every play they make is the sickest thing ever.
relax we got 7 guys playing.

ChuChuMaduabum
Yeah, they should seriously be ashamed they aren’t shitting on us

515pack
Never liked Gobert. No man cries over not getting selected to the All Star team smh.

syanide1
Can Gary fuck off the floor.

armanarman99
Add Gary Harris to the list of guard being shut down by Gary Harris


bryanwendland
Refs are the ONLY reason utah is winning

MrRager1710
LMAO. Jazz are legit hot garbage.

2_just_won
Refs really dont want Nuggets win lol

bendoverkunitz
Refs being payed by the latterday saints

bryanwendland
Yeah Mike Conley can get fucked.

MrRager1710
Jazz legit relying on flopping to win this. Niceeee

BoneyardBill
Connely is a bitch I said it

bryanwendland
So uh… We should probably fire literally everyone on our training staff.

U-N-C-L-E
WHY HAS GOD FORSAKEN US???

thrice1187
Win or lose. This is embarrassing for the Jazz

DragonRaider05
I hate basketball sometimes. I knew mitchells trash ass was going to make that


methtical13
Jazz fans probably win free mayonnaise sandwiches when the two free are missed.

ledhead224
The Mormon crowd barely knows what’s going on half the time there

Jamal_gg
Omg what a game

hello_taraa
WIN THIS SHIT

ArthritisAndy
BEST WIN OF THE YEAR

PuckRonin
YYYYEAAAAAAAAAAASSSSS! Feel good win of the CENTURY!!!!

j_like
Can I get a fuck the Jazz???

abdultheoneandonly
Hahaahahah fuck Utah

tmhous
Fuck the Jazz as well!

vt12357
Lmaooo jazz are ass

2_just_won
Fuck Jazz Fuck Refs

NateRgreat
Nice win, GG Jazz, thanks for the challenge, our 7 guys really needed the practice. hahaha

No comments yet

Thoughts?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: