Skip to content

Game 6 of 82: Utah Jazz at Chicago Bulls (0-6)

November 9, 2013

Our perfect record stands!

sad coach

sad bench

laughing-fan

Quotage
pelton chat
** Sidney Lowe, halftime: We have to continue to get better.
** Tyrone Corbin, post-game: We’re struggling. We’re in a bad spot right now, but we gotta continue to work, man. And that’s the only way we’re gonna get out of this. Staying together and working.
** Gordon Hayward on how he feels right now: Frustrated. Frustrated, man. I mean, it’s just, we gotta find some way to get the job done. And we have another chance tomorrow. It’s gonna be hard to win basketball games when you shoot under 30 percent. So.
** John Lucas III on what was the feeling on the floor: Oh, it’s just, I don’t know, man. It’s just, I don’t know what to really say. I mean, it’s tough, man. We got, we gotta do something. We gotta, you know, we out there playing hard. We playing tough. We playing together, and we staying together. You know, we just gotta, like, it seems like we don’t get none of the loose balls. You know what I mean? Like, we, like, I don’t know why. It’s just tough right now.
** Enes Kanter on what was the feeling on the floor: When we, like, started going down, I feel like frustration. I mean, we were down by 11 in the half. Then, you know, we start with, like, turnovers like I said, and ssssss, just we were down by like 27 or something like that. So I mean, we just have to fight through it.

booner tweet

Random Stuff, etc.
** People calling Alec Burks “Trey Burke”: Steve Brown
** People calling Joakim Noah “Yannick Noah”: Steve Brown
** Trey Burke snapped by John Lucas III en route to Chicago:

** Live in Toronto, or can get there? Wanna party with JT and possibly other Jazz players? (BTW, don’t know if she remembers, but @SurlyMae made up the rhyme “party with JT.”)

This Friday ohso night club 137 Peter st. Utah Jazz & Toronto Raptors hosting a crazy Friday night party. Guest list and info call or text 4169949850.

Jamal Tinsley and his NBA team mates this Friday night hosting Ohso night club -137 Peter st. Guest list and info call or text 4169949850.

Yes, they misspelled Jamaal’s name.

** Enes Kanter is a nominee for this week’s Shaqtin’ A Fool:

enes-shaqtin

** Jamaal Tinsley is apparently tied with Lamar Odom as Taj Gibson’s favorite player. The source is Steve Brown, so take of that what you will.
** Think we’ll see a feature like this on Matt Harpring’s hair in the future?

noah hair

jerrys jersey

Unintentional Dirty Quote Machines of the Night (UDQM)
** Steve Brown: Rose penetrates and then kicks it off the left hand of Tinsley.
** Carlos Boozer with the #BoozerDQM: AAAAGH!!!! GET IN THERE!!!!!! (hashtag coined by @seanp33)
** Matt Harpring: I’m not saying it’s not gonna come, but it’s not there yet.
** Brown: Active hands on the other team’s part.
** Sidney Lowe, halftime: We were active with our bodies and hands. (H/T @slcdon)
** Brown: Favors had inside position, and it paid off eventually.
** Brown: Gibson down low, wants it again.

deng-on-hayward

** Harpring on the play above: I think Deng saw him from behind, said “I’m gonna finish strong here.”
** Brown: Favors is fouled from behind by Hinrich. (H/T @UofUJazz)
** Harpring on Kanter: He gets into your body, and then he backs you down.
** Brown on Erik Murphy: If he sticks it out until the end, this will be his longest stint of the year by far.
** Corbin on tomorrow’s game: If Brandon don’t feel well and Marvin’s sore, then we can’t play either of the two.

About these ads
5 Comments leave one →
  1. bebop permalink
    November 9, 2013 9:02 pm

    These might be the best UDQM’s I’ve seen in a while.

    • November 9, 2013 9:42 pm

      Yeah, the same old ones can get kinda repetitive. Love it when new ones pop up once in a while (IDQM)

  2. modernagejazz permalink
    November 10, 2013 2:22 am

    When Lucas talks about loose balls, he means the Jazz’s passes, right?

Thoughts?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 148 other followers

%d bloggers like this: